Plus Reizen

Amalialaan 126H, Baarn, Netherlands
Tour Agency

Description

Plus is het grootste maandblad van Nederland. Wij organiseren cruises en reizen voor onze lezers. Een ruim aanbod: dus voor ieder wat wils! Door onze goede service en professionele begeleiding kunt u zorgeloos van uw vakantie genieten. Reis in een prettig tempo en bezoek de door ons geselecteerde bijzondere accomodaties. Daarnaast bieden wij een uitgebreid aanbod aan verrassende en veelzijdige excursies.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de klantenservice van Plus Reizen via telefoonnummer 0900-244 62 44 (€0,45 p.g) of ga naar onze website http://www.plusonline.nl/reizen .

Eén keer per twee weken verschijnt onze reisnieuwsbrief waardoor u op de hoogte kunt blijven van onze nieuwste reizen en speciale acties. Abonneren op deze nieuwsbrief kan via de volgende link: http://reizen.plusonline.nl/regi/newsletters

CONTACT

RECENT FACEBOOK POSTS

facebook.com

Onze reis naar de Paradijselijke Kanaaleilanden staat nu op de website. Tijdens deze reis ontdekt u in 8 dagen de schoonheid en verscheidenheid van de 4 kanaaleilanden: Jersey, Guernsey, Herm en Sark. Er zijn verschillende vertrekdata beschikbaar.

Een voorproefje van onze cruise van 2018 naar IJsland en Groenland.

De Kerstreis is jammer genoeg ten einde. We zijn vanochtend uitgescheept en vanuit Keulen met de touringcar terug naar Babberich gereden. Hiervandaan ging men met de taxi naar huis of met de touringcar naar Veenendaal of Rotterdam.

facebook.com

Gistermiddag (1e Kerstdag) heeft ons koor weer mooie kerstliedjes gezongen. En 3 gasten hebben een prachtig verhaal van De Engel voorgelezen.

Wat hadden de kok en zijn team hun best gedaan om ons een heerlijk kerstdiner te geven met natuurlijk kalkoen op het menu. Vooraf las een gast een overdenking voor. Heel mooi. Er was een gelegenheidskoortje door de gasten geformeerd. Zij zongen tijdens de koffie enkele kerstliedjes en Tenny, de Plusbegeleidster las een verhaal van Ivo de Wijs voor. We komen al aardig in de kerstsfeer.

Koffie en taart staat klaar

facebook.com

Vanochtend zijn we aangekomen in Speyer. Met een gids en een flinke groep gasten hebben we een stadstour door Speyer gekregen. Uiteraard mocht een bezoek aan de Dom niet ontbreken. Ook hebben we een Mikwe, een ritueel badhuis voor de joodse bevolking, bezocht.

We zijn met de touringcar op de terugreis naar ons schip van de excursie naar Heidelberg en het slot. Het slot was Indrukwekkend en heeft een interessante geschiedenis.

Gisteren hebben we o.a. een bezoek gebracht aan slot Ehrenbreitstein in Koblenz waar we uitzicht op de stad en ons schip Swiss Tiara hadden.

facebook.com

In Rüdesheim uiteraard genoten van de Rüdesheim Kaffee, dat op een speciale manier aan tafel gemaakt wordt.

Vanmiddag zijn we langs de Loreley gevaren. We moesten wachten totdat een ander schip was gepasseerd.