Sankališče Mišouh

Pri gostilni P'r Birt (Praprotno 17)se držite smeri še cca 50 m in nato zavijete desno čez lesen mostiček, Skofja Loka, Slovenia
Local business

Description

Sankališče Mišouh se nahaja cca.6km iz Škofje Loke v smeri Železnikov.(Pri gostilni P'r Birt se držite smeri še cca 50 m in nato zavijete desno čez lesen mostiček). Proga je dolga približno 2500m. Za žejne in lačne poskrbljeno! Sankališče Stari Vrh-se nahaja samo pol ure vožnje iz Ljubljane (30km) proti Škofji Loki in naprej proti Železnikom. Glejte oznake za smučišče Stari Vrh.Opis dnevnega sankanja:
Sankači se najavijo v naši pisarni, na spodnji postaji sedežnice. Tam prejmejo navodila za sankanje in prevzamejo sani. Po plačilu vozovnice, se odpravijo peš ( 50m ) do zbirnega mesta, kjer jih čaka prevoz na štart. Prevoz traja cca 10-15 min po 1500m dolgi progi, po kateri se kasneje sankači spustijo. Tako si lažje ogledajo progo. Sledi spust v dolino.
Opis nočnega sankanja:
Po opravljenih formalnostih, sankači prejmejo rekvizite ( sani, čelne svetilke…) Sani delavec na sedežnici naloži na sedežnico, s katero se odpeljete na vrh sankališča. Prevoz traja cca 6 min. Na vrhu ( kjer je tudi koča in se lahko vsak ogreje s toplim napitkom) delavec iz naše skupine, razloži osnovne pojme sankanja in opozori na morebitne posebnosti na progi. ( megla, težavnejši odseki, …) Sledi spust ob reflektorjih in baklah. Sankači se pripeljejo na cilj, ki je na spodnji postaji sedežnice. V eni uri je možno opraviti do 4 spuste. Na voljo so ena, dve in tri urne vozovnice.

Sankališče Mišouh-Sankališče Mišouh se nahaja samo pol ure vožnje iz Ljubljane (25km) proti Škofji Loki in nato proti Železnikom. Pri gostilni Pr’ Birt – na levi strani (6 km iz Škofje Loke) bodite pozorni na most čez reko Soro, ki je 50m naprej v isti smeri vožnje, na desni strani ceste. Prečkajte ga in ste na cilju.