PGD Sežana

Bazoviška cesta 13, Sezana, Slovenia
Nonprofit Organization

Description

Facebook stran Prostovoljnega gasilskega društva Sežana. Facebook stran Prostovoljnega gasilskega društva Sežana.

KONTAKT

RECENT FACEBOOK POSTS

facebook.com

Danes smo kolegom PGD Lokev pomagali pri izvedbi poročnega slavoloka za bivšega poveljnika. Mladoporočencema še enkrat iskreno čestitamo.

Včeraj smo iz dimnika stanovanjske hiše v Krajni vasi odstranili sršenja gnezda.

Nekaj utrinkov iz sobotnega popoldneva. V okviru praznika občine Sežana smo se poleg ostalih društev in podjetij tudi mi predstavili na Kraški tržnici v parku pri Starem gradu. Obiskovalcem smo predstavili naše delo, zaščitno opremo in vozilo, ki ga potrebujemo za gašenje gozdnih požarov GVGP-1. Za najmlajše smo pripravili poligon na katerem so se lahko preizkusili v vlogi gasilca. Z gasilskim pozdravom Na pomoč!

facebook.com

Ob 2.50 je na Cesti na Lenivec v Sežani, gorela lesena terasa gostinskega lokala. V požaru je bila poškodovana terasa, fasada in nadstrešek lokala, ter gostinska oprema na terasi. Skupaj z gasilci ZGRS smo pogasili požar, premetali pogorišče, opravili pregled s termo kamero, ter pomagali policiji pri ogledu požarišča.

Včeraj 11.8.2017 smo odstranili osja gnezda na strehi stanovanjske hiše v Križu.

Ob 10.31 (11.8.2017) smo gasilci PGD Sežana prejeli poziv, da meteorna voda zaliva kletne prostore na lokaciji Pod Taborom 11 v Sežani. Skupaj s kolegi iz Zavoda za gasilno in reševalno službo Sežana (ZGRS Sežana), smo meteorno vodo pometli in izčrpali iz kletnih prostorov.

facebook.com

Včeraj smo ob 12.08 prejeli poziv, da je med Štorjami in Senadolcami opažen dim v gozdu. S pomočjo letala smo skupaj z kolegi iz ZGRS Sežana našli točno lokacijo požara. Po prihodu na lokacijo smo ugotovili, da gre za udar strele v drevo. Požar smo pogasili in požarišče zaradi goste podrasti dobro zalili z vodo, da ne bi prišlo do ponovitve požara.

S požarom, ki je v nedeljo 6. 8. na Komenskem zajel približno 120 hektarjev, se je borilo 250 primorskih gasilcev, med katerimi je bilo tudi 9 naših gasilcev z dvemi vozili. Skupaj z gasilci PGD Povir in PGD Štjak smo pred ognjenimi zublji rešili vas Rubije in manjši ranč v bližini vasi.

V soboto 5. 8. smo sodelovali pri izvedbi Šmarskega teka, kjer smo udeležence osvežili z vodno meglo.

facebook.com

Danes ob 15.38 je v Občini Divača ob železniški progi Divača-Gornje Ležeče zagorelo na več lokacijah. Skupaj s poklicnimi kolegi ZGRS Sežana in prostovoljci PGD Divača, Senožeče, Lokev in Povir smo požar na površini okoli 1 hektara pogasili in požarišče dodatno zalili z vodo. Sodelovali smo z 2 vozili in 7 gasilci.

Ob 16:38 je ob železniški progi med Divačo in Kačičami v občini Divača zagorela podrast. Požar gasijo gasilci PGD Divača, Lokev, Povir, Senožeče, Sežana, Materija, Komen in ZGRS Sežana. Gasilcem je pri gašenju nudila pomoč tudi posadka helikopterja Slovenske vojske s helikopterjem. 4. avgusta v jutranjih in dopoldsnkih urah so bili aktivirani gasilci PGD Štjak, Lokev, Povir, Komen, Materija, Postojna, Ilirska Bistrica, Senožeče, Sežana, Zagorje, Vrbovo, Jelšane, Knežak, Planina, Studenec, Hruševje, Šmihel in Košana. Pomoč pri gašenju jim nudijo posadki s helikopterjem in letalom Slovenske vojske. Intervencija je z jutrom 5.8.2017 zaključena. NAJ VAS SPOMNIMO ŠE, DA OD 5.8.2017 VELJA VELIKA POŽARNA OGROŽENOST NARAVNEGA OKOLJA V PRIMORJU. Več informacij si lahko preberete v objavi Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje.