Musée de l'Ardoise, Haut-Martelange
Description
De Schiefermuseum huet eng Fläch vun 8 Hektar mat 26 Gebäier. De Musée gëtt betreit vun de Frënn vun der Lee a.s.b.l.; Ministère de la Culture - Service des Sites et Monuments. Des ehemolig Leekoll geheiert zu dee greissten Industrie-Siten vu Lëtzebuerg an gëtt vun de Frënn vun der Lee mat Ennerstëtzung vum Kulturministär (Service des Sites et Monuments) betreit fir doraus een Schiefer-Erlebnismusée mat internationaler Bedeitung ze maachen.
De Musée ass awer lo schons op fir Visiteuren, Der kënnt eis roueg kontaktéieren.
D'Frënn vun der Lee ass eng Organisatioun (asbl) vu Leit, déi mat fräiwëlliger Arbicht zënter 1992 alles dru setze fir an hirer Fräizäit des Leekoll ze erhaalen a fir de Publique opzemaachen.
Cette ancienne ardoisière est un des plus grands sites industriels du Grand-Duché de Luxembourg. Le musée est géré par les Amis de l'Ardoise asbl et le Ministère de la Culture (Service des Sites et Monuments) pour en faire un Musée vivant pour tout le monde.
Le musée est ouvert pour des visiteurs, n'hésitez pas de nous contacter.
L'asbl des Amis de l'ardoise ASBL est une organisation de bénévols qui s'engagent dans leur temps libre depuis 1992 de préserver l'ardoisière et de l'ouvrir pour le public.