Oddziały Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Sierczy

Description

RECENT FACEBOOK POSTS

Photos from Oddziały Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Sierczy's post

Dnia 24.06 grupa Dalmatyńczyków wspólnie świętowała zakończenie roku. Dzieci spędziły większą część dnia bawiąc się i wspólnie grając na świeżym powietrzu, jednak uwieńczeniem całego roku ich ciężkiej pracy były pyszne lody. Dziękujemy za wspaniały rok i czekamy na kolejny!

45 new photos by Ewa Kawka

Dnia 23.06 grupa Dalmatyńczyków wybrała się w niezwykłą i magiczną podróż w czasie w Kopalni Soli w Bochni. Podróż przez historię górnictwa solnego rozpoczynała się w epoce panowania księcia Bolesława Wstydliwego i księżnej Kingi, a spotkania z polskimi królami, żupnikami genueńskimi i duchem mnicha cystersa stanowiły niecodzienną lekcję historii. Największą atrakcją była jednak jazda kolejką podziemną, a dzieci mimo chłodu i ciemności dzielnie maszerowały podziemnymi wąskimi korytarzami. https://goo.gl/photos/Hkh5W3dZjSicB3XKA

facebook.com

Wiemy jak ciężko pracujesz tato! Bardzo Cię wszyscy kochamy za to a także za Twe szlachetne serce, w którym rodzina pierwsze ma miejsce! W ten dzień świąteczny przyjmij podziękę za wiarę, mądrość, ojcowską rękę. Wysłuchaj życzeń co z serca płyną: Niech wichury mroźne Ciebie ominą! Korzystając z dzisiejszej okazji, jeszcze raz grupa Puchatków składa najserdeczniejsze życzenia wszystkim rodzicom!

Wiemy jak ciężko pracujesz tato!
Bardzo Cię wszyscy kochamy za to
a także za Twe szlachetne serce,
w którym rodzina pierwsze ma miejsce!
W ten dzień świąteczny przyjmij podziękę
za wiarę, mądrość, ojcowską rękę.
Wysłuchaj życzeń co z serca płyną:
Niech wichury mroźne Ciebie ominą!

Noc w przedszkolu

Piątek, 17.06. był wyjątkowym dniem dla dzieci z grupy Puchatków! Od samego rana, z niecierpliwością każdy wyczekiwał wieczoru. Dlaczego? Nadchodzącą noc mieliśmy spędzić razem z kolegami, koleżankami, paniami - zbliżała się noc w przedszkolu! Niektórzy po raz pierwszy spali bez rodziców, poza domem. Zebraliśmy się o 19:00 i rozpoczęliśmy zabawę! Odwiedziliśmy inne sale przedszkolne, gdzie zabawki były równie atrakcyjne jak w naszej sali! Następnie zjedliśmy wspólną kolację i przebraliśmy się w piżamki. Odbył się pokaz mody piżamowej, a potem... dyskoteka!! Tańce, hulańce...Szaleństwo! Po zabawie każdy wybrał sobie leżak, pościeliliśmy łóżeczka i obejrzeliśmy bajkę. Po bajeczce już wszyscy smacznie spali! Rano zjedliśmy razem śniadanie i bawilismy się, aż do przyjścia rodziców! To była wspaniała impreza! Przedszkolaki już pytają o kolejną taką noc;)

Timeline Photos

Kochani Rodzice!! Dobranoc! :*

facebook.com

W czwartek, 16 czerwca grupa Puchatków wyruszyła na wycieczkę do Zamku Żupnego w Wieliczce. Czekało tam na nas wiele atrakcji: warsztaty "Kuchnia z solą", w czasie których dzieci kruszyły bryły soli, kisiły kapustę, robiły solniczki z masy solnej oraz zwiedzanie zamku z przewodnikiem. A w drodze powrotnej wstąpiliśmy na lody - było pysznie!

Gruszów 2016

6 czerwca odwiedziliśmy gospodarstwo agroturystyczne "Pod Gruszą" w Gruszowie. Czekało tam na nas mnóstwo atrakcji. Pani Gospodyni oprowadziła nas po gospodarstwie i pokazała nam, jak piecze się chleb oraz skąd się bierze mąka. Po włożeniu chleba do pieca, Pan Gospodarz zabrał nas na przejażdżkę do pobliskiego tartaku. Mogliśmy tam poobserwować pracę związaną z obróbką drewna. Po powrocie do gospodarstwa poszliśmy odwiedzić tamtejsze zwierzątka. Zobaczyliśmy koty, króliki, kurczaczki, kury, krowę, karmiliśmy kozy i baranki. Największym zainteresowaniem cieszyły się szczeniaczki rasy Husky. Zobaczyliśmy też ul, strój pszczelarza, plastry miodu, a także staw i jego mieszkańców. Mogliśmy poskakać na trampolinie, pozjeżdżać na zjeżdżalni oraz skorzystać z różnych atrakcji na placu zabaw. Gospodyni poczęstowała nas pysznymi naleśnikami! Wycieczka była bardzo udana. Wszyscy zmęczeni, ale bardzo zadowoleni wróciliśmy do przedszkola.

Photos from Oddziały Przedszkolne przy Szkole Podstawowej w Sierczy's post

W dniu dzisiejszym grupa Dalmatyńczyków brała udział w Małym Mundialu w Solnym Mieście. Chłopcy nie przegrali żadnego meczu, a po strzale napastnika Marcina Zmyj udało im się jeden wygrać. Niestety z powodu zbyt małej ilości punktów, nie wyszliśmy z fazy grupowej. Występ chearleaderek został natomiast wyróżniony wielkimi brawami. Dzieci dostały piękne medale i upominki,a wrażeń było co niemiara!