ad

Kino Velebit jedno je od najljepših i najmodernijih kina u Hrvatskoj! Posjetite nas i doživite užitak gledanja filma u digitalnoj i 3D tehnologiji!
Kino Velebit član je Hrvatske mreže neovisnih kinoprikazivača.

KONTAKT

RECENT FACEBOOK POSTS

facebook.com

FROOOM FILMSKA RADIONICA Što: proljetni školski praznici na FROOOM filmskoj radionici! Gdje: Koprivnica Pučko otvoreno učilište “Domoljub” (svaki dan od 8 do 16h) Kada: od ponedjeljka 2. do petka 6. travnja 2018. Godinu dana nakon svog posljednjeg boravka u Koprivnici, veliki Frooomovci iz Bacača sjenki olakšavaju osnovnoškolcima i njihovim roditeljima jednu od prvih prazničkih muka - odluku oko pametno utrošenog slobodnog vremena! Taj popis popularnih mjera zabave glasi: - naučiti što ne vidim gledajući film i TV; - naučiti što je to Zoetrop, kako ga napraviti i koliko se dugo može vrtjeti; - barem jednom ući u cameru obscuru i probati naći izlaz van; - napisati scenarij, prekrižiti ga i baciti pa napisati novi; - pokušati snimiti film; - preko kompjutorskog softwarea, plastelina ili drugih pomagala napraviti niz manje ili više apstraktnih oblika, učiniti ih pokretnim i komunikativnim.... - i naravno, ludo se zabaviti! Frooom je višegodišnja, popularna i efikasna mjera provođenja slobodnog vremena: inovativna filmska radionica koju Bacači sjenki od 2012. provode predvođeni svojoj uhodanom vojskom mislioca, umjetnika, analitičara i kritičara. Voditelji radionica u Koprivnici: Irena Bočkaj (glumica), Martin Šatović (fotograf, snimatelj), Anita Čeko (dramaturginja), Stipe Bagarić (psiholog), Paula Skelin ( film i video umjetnica) - svi oni su i puno toga drugog od onog što piše u zagradama Troškovi radionice za roditelje: 680 kn do 17. 03. 2015., nakon toga 780 kn Prijave na: http://www.frooom.eu/uplate-prijave-cijene/ Upiti o programu na: frooom.filmskaradionica@gmail.com kao i na telefone: Anja ( 091 762 42 26), Boris (098 165 81 86), Ured BS (01/464 02 62). Frooom u Koprivnici ne bi bio moguć bez pomoći partnera Pučkog otvorenog učilišta Koprivnica. Frooom u Koprivnici financijski podržava Hrvatski audiovizualni centar, Koprivničko križevačka županija, a dio programa Frooom-a odvija se i kroz platformu Clubture. Bacače sjenki financijski podržavaju Zaklada Kultura Nova i Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva.

facebook.com

Ona je samostalna. Odlučna. Samopouzdana. Ona je VRABAC. CRVENI VRABAC s Jennifer Lawrence je u kinu.

facebook.com

Ako ga još niste pogledali DUGI IZ KAMENOG DOBA se vratio u kino ;)

facebook.com

facebook.com

Pripremite svoje štapiće. Izašao je prvi online teaser trailer filma ČUDESNE ZVIJERI: GRINDELWALDOVA ZLODJELA. U kino stiže u studenom 2018.! #WandsReady #FantasticBeasts

facebook.com

facebook.com

CRVENI VRABAC (Red Sparrow) Temeljeno na bestseleru New York Timesa, radnja se odvija u suvremenoj Rusiji, a prati život Dominike Egorove (Jennifer Lawrence). Dominika je puno toga. Predana kći koja će zaštititi svoju majku pod svaku cijenu. Prima balerina koja je svoj um i tijelo dovela do apsolutnih granica. Stručnjakinja u zavođenju i manipulaciji. Kada zbog ozljede mora prestati sa svojom karijerom, Dominika i njena majka bivaju suočene s neizvjesnom i tamnom budućnošću. Protiv njezine volje naređeno joj je se prijavi u Sparrow School, tajnu obavještajnu službu koja obučava mlade ljude da koriste svoje tijelo i um kao oružje. 15.03.2018. - 21.03.2018. --> 20:00 sati

facebook.com

KUĆA DUHOVA (Winchester) Film donosi radnju inspiriranu stvarnom Sarah Winchester (Helen Mirren) i prikazuje ekscentričnu nasljednicu bogatstva stečenog oružjem koja vjeruje da je progonjena dušama onih ubijenih Winchester puškom. Prema legendi, Sarah Winchester je vjerovala da će ostati živa dokle god će graditi svoju kuću. Film se snimao na autentičnoj lokaciji, što je bilo izuzetno teško i komplicirano filmskoj ekipi s obzirom na skučenost kuće. Sarah Winchester je beskrajno i stalno gradila tu kuću, vjerujući da će ju, ako prestane, duhovi ubijenih progoniti i na kraju ubiti. Kuću je gradila punih 38 godina. No, njezina gradnja bila je pomalo bizarna s obzirom na to da se razna vrata i prozori otvaraju u zidove ili jednostavno ne vode nikamo. Od 13.3.2018 do 17.3.2018 -> 18:00 sati

facebook.com

FANTOMSKA NIT (Phantom Thread) U londonskom svijetu mode 1950ih godina, beskompromisni krojač čiji intrigantni karakter tumači Daniel Day-Lewis, dobija narudžbu s kakvom se dotada nije susreo: kreirati odjeću za pripadnike visokog društva te samu kraljevsku obitelj. Iako uloga krojača iz 50ih godina prošlog stoljeća, sama po sebi možda ne djeluje dovoljno grandiozno za posljednju ulogu u karijeri trostrukog dobitnika Oscara za najboljeg glumca, prije no što ovjesi svoje glumačke cipele o klin, Daniel Day-Lewis još će jednom oduševiti svojom fantastičnom transformacijom. Njegova karakteristična posvećenost i potpuna predanost liku na velika platna donosi filmsku priču dostojnu povlačenja sa scene. Lik kojeg tumači karizmatični je krojač beskonačne kreativno-stvaralačke niti, no ograničenih socijalnih vještina. Njegova fantomska nit zasigurno će zaintrigirati publiku i uvesti ju duboko u život Londona druge polovine dvadesetog stoljeća. Od 8.3.2018 do 14.3.2018 -> 20:00 sati

facebook.com

JA, TONYA (I, Tonya) Tonya Harding, klizačica umjetničkog klizanja koja se penje visoko na američkim turnirima klizanja, upadne u probleme kada joj se u život vrati bivši muž. Tonya se sprema za nacionalno natjecanje u umjetničkom klizanju, te ona i njezin muž unajme osobu da slomi nogu njezinoj suparnici Nancy Kerrigan. To je bio potez koji joj je obilježio i uništio karijeru. U ulozi Tonyje ćemo gledati Margot Robbie, a Caitlin Carver je Nancy Kerrigan. U ostalim ulogama su Sebastian Stan, Allison Janney, Paul Walter Hauser, Julianne Nicholson, Bojana Novaković i Bobby Cannavale. Od 10.3.2018 do 12.3.2018 -> 18:00 sati

facebook.com

Približavaju se još jedni Ženijalni dani u kinu Velebit! Ovogodišnje 4. izdanje Ženijalnih dana, filmske fešte u organizaciji Hrvatske mreže neovisnih kinoprikazivača održat će se od 8. do 11. ožujka u 27 gradova, od kojih se 3 nalaze na otocima, 32 neovisna kina diljem zemlje povodom 8. marta, Međunarodnog dana žena. Međunarodni dan žena odlična je prilika da se podsjetimo vremena rane feminističke borbe, razdoblja borbe britanskih sufražetkinja za pravo glasa i njihovom okretanju nasilju kao jedinom putu prema promjenama. U filmu Sufražetkinje redateljice Abi Morgan glume zvijezde kao što su Meryl Streep i Helena Bonham Carter, a u glavnoj ulozi briljira Carey Mulligan, jedna od najzanimljivijih britanskih glumica mlađe generacije, svojom izvedbom mlade izmučene pralje koja se priključuje sufražetskom pokretu čije su članice bile spremne izgubiti sve na putu do promjena. Vezivale su se za pruge, razbijale prozore, postavljale bombe, na što je tadašnja vlast reagirala brutalnom represijom. Film u kinu „Velebit“ možete pogledati 8.ožujka u 18:00 sati. Isabellino sunce, od kritike izvrsno ocijenjenoj romantičnoj komediji, vrlo neobičnom žanru za inače vrlo političnu i angažiranu redateljicu kao što je Claire Denis, mapiraju se prolazni trenuci užitka, emocionalnih zamki i fajronta žene u tzv. srednjim godinama koja još uvijek dejta. Glavna junakinja Isabellinog sunca, koju u filmu sjajno utjelovljuje Juliette Binoche, slikarica je u svojim pedesetim godinama, vodi svoju galeriju, ima uspješnu karijeru; razvedena je i ima dijete. Neprestano se sapliće iz afere u aferu s muškarcima različitih karaktera, bračnih statusa, godina i neuroza, kojima je zajedničko samo to da nemaju baš ništa zajedničko s njom. Film je premijerno prikazan u Cannesu gdje je otvorio prestižnu Directors' Fortnight sekciju i osvojio SACD nagradu. Film u kinu „Velebit“ možete pogledati 9.ožujka u 18:00 sati.

facebook.com

KADA: srijeda, 07. ožujka u 11 sati GDJE: Velika dvorana kina Velebit ŠTO: Gotovo 600 polaznika filmske škole Frooom u 2017. godini je napravilo preko 55 kratkih igranih, eksperimentalnih, animiranih, tematskih, povijesnih, dokumentarnih, avanturističkih, fantasy i ostalih filmova koji će ove prekrasne hladne subote u velikoj dvorani kina Velebit zabljesnuti vaše oči. Frooomovke i Frooomovci iz Koprivnice, Preloga, Zagreba, Sinja, Splita i Rijeke za vas su pripremili fantastični filmski gablec. Zasučite vaše uši, protrljajte ruke i put pod noge do kina Velebit na veselu frooomovsku reviju koju nećete nikada moći zaboraviti. Filmovi su spremni, dvorana kina Velebit ugodno temperirana, na vama je samo da se opustite u dobrom društvu - ulaz na reviju je besplatan! Druga po redu revija Frooomovih filmova u Koprivnici nastavlja uspješan niz na Frooomu dosad snimljenih filmova koji su dosad putovali po filmskim festivalim dječjeg stvaralaštva u Indiji, Brazilu, Austriji, Španjolskoj i Hrvatskoj, a neki od njih su poput već slavnog riječkog dokumentarca "Jedan dan u životu Janka Polića Kamova" pokupili i vrijedne nagrade (Sisak, 2017.). Frooom je inovativni obrazovni program koji Bacači sjenki organiziraju u Hrvatskoj od 2012. godine, a koji svojim polaznicima u trajno nasljeđe ostavlja znanje, bonton, opću kulturu, kritičko razmišljanje te pojam o pametnom organiziranju slobodnog vremena. Mentori na Frooomovim filmovima su mladi ljudi koji godinama djeluju na području filma, videa, televizije, kazališta i animacije: Boris Bakal, Vedran Senjanović, Veno Mušinović, Anja Pletikosa, Sanja Milardović, Dalija Dozet, Nora Krstulović, Ivan Marušić Klif, Nada Kovačević, Stipe Bagarić, Dražen Žerjav, Lea Mileta, Dea Jagić, Bojana Burnać, Tihana Mandušić, Lidija Kraljić, Jakov Čuveljak... Frooom u Koprivnici financijski podupiru Hrvatski audiovizualni centar, Agencija za elektroničke medije, Koprivničko-križevačka županija te naravno i Grad Koprivnica, a nikako ne bi bio moguć bez naših sjajnih dugogodišnjih partnera Pučkog otvorenog učilištai, kina Velebit, dvorane Domoljub te Hrvatskog filmskog saveza. Bacači Sjenki su višestruko nagrađivana neprofitna organizacija iz Zagreba koja je u svom 16-godišnjem radu i javnom djelovanju ostvarila više od 150 suradnji s profesionalcima iz više od 30 zemalja svijeta te realizirala više od 50 edukativnih, kazališnih i filmskih projekata i manifestacija na 4 kontinenta. Uspješno i bez poteškoća isprepliće međunarodnu suradnju, kazališne izvedbe, urbane intermedijalne projekte, aktivizam, pedagoški rad, video umjetnost te selektorsku praksu u cjelovito umjetničko djelovanje.

facebook.com

PICTURES BY OTHER USERS ON INSTAGRAM

@, instagram.com

[PREMIJER ANDREJ PLENKOVIĆ DAO PODRŠKU KREŠIMIRU PAPCU I NJEGOVOM TIMU] Premijer Vlade RH i predsjednik HDZ-a Andrej Plenković danas se družio s članovima HDZ-a Podravine i Prigorja, u koprivničkom kinu Velebit. "Zadovoljstvo mi je u Koprivnici podržati sve naše kandidate, prije svega aktualnog župana Darka Korena, dožupana Darka Sobotu, Branka Hrga kao gradonačelnika Križevaca, Hrvoja Paraga u Đurđevcu te Krešimira Papca, sjajnog kandidata za gradonačelnika Koprivnice. Smatram da njihovi programi i dosadašnji rad, njihov politički, društveni i profesionalni angažman bude doprinio gospodarskom razvoju, socijalnom i poljoprivrednom za cijeli kraj." – kazao je premijer Plenković. 🔵🇭🇷 #MHDZKC #HDZ

[PREMIJER ANDREJ PLENKOVIĆ DAO PODRŠKU KREŠIMIRU PAPCU I NJEGOVOM TIMU]

Premijer Vlade RH i predsjednik HDZ-a Andrej Plenković danas se družio s članovima HDZ-a Podravine i Prigorja, u koprivničkom kinu Velebit. "Zadovoljstvo mi je u Koprivnici podržati sve naše kandidate, prije svega aktualnog župana Darka Korena, dožupana Darka Sobotu, Branka Hrga kao gradonačelnika Križevaca, Hrvoja Paraga u Đurđevcu te Krešimira Papca, sjajnog kandidata za gradonačelnika Koprivnice. Smatram da njihovi programi i dosadašnji rad, njihov politički, društveni i profesionalni angažman bude doprinio gospodarskom razvoju, socijalnom i poljoprivrednom za cijeli kraj." – kazao je premijer Plenković. 🔵🇭🇷
#MHDZKC #HDZ
@, instagram.com

#fast_and_furious #FF8 #movietime 🚗😍💕 @_pdomijan_